redovisningar

sitter här i skolan lyssnar på redovisningar i historia. hm.. det går väl sådär. vår grupp är sexigast/mattias. hahaha ibland måste man ta med kommentarer fast han ändå inte vill.. nooooot :D han vill ju inte vara med i min "kändisblogg" hahahahhhaa.. han sitter här och kollar på fotboll på datorn på redovisningar.. eller just de han är MVG barn.. nooooot :D hm, ja idag är mina två prov inställda eftersom vår NO lärare är sjuk. sååååååååå ja :) hahaha. ja det blir soft idag, solen skiner juuu:) noooooot. är på skit bra humör idag.. not. är skit förskyld. hahah knarkar näs spray. efter skolan får jag besök av en anonym. kram på er & puss på rumpan!
bilden är tag i turkiet sommaren 2010. JAG ÄLSKAR BAMSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0