jag börjar redan tröttna på bloggvärldens skitsnack..

HAHAHAHAHAHA alltså gud .. vad vill människorna mig? ;s har dem ingen egen röv att snacka om lr? sitter och skriver om mig att min röv inte finns att jag har push up. hahahahahhaha ncnc.. så sjukt skämmiga människor det finns. det är så jävla irreterande, jag har aldrig tagit bloggandet på allvar men verkar jag synas och höras i varje efterbliven blogg som finns. sjuuuuuuuuuuukt! OCH ÄNNU EN GÅNG JAG HAR FETT RÖV OCH NEEJ DET ÄR INTE FUCKING PUSH UP TROSOR. behöver inte sådant ;)
SKÄÄÄÄMIGA HELA HÖGEN SOM SKRIVER OM MIG!

Kommentarer
Postat av: elwina

gumman, du ska inte bry dig om sånt folk, dom är bara avundsjuka för att dom själva inte har någon röv annars hade dom inte lagt märke till det.. & förrästen, till er som lägger så sjuuuukt mycke tid på att checka in amandas röv, ni gör henne bara intressantare! Amanda du borde tacka & buga, dom ger bort sina läsare till dig ;) Puss på dig gummsi! <3

2010-10-14 @ 16:06:57
Postat av: andreas

fat ass <3<3 synd inte alla tjejer har fet röv älskar mulliga tjejer

2010-10-14 @ 16:24:37
Postat av: Johan

Riktigt fin rumpa! damn :O

2010-10-14 @ 19:18:16
Postat av: Rudolf

Nice ass!

2010-10-15 @ 16:09:37
Postat av: alfons

I min bok är du en vinnare i det genetiska lotteriet. Tveklöst. Fantastisk rumpa. Fika nån gång?;)

2010-11-29 @ 00:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0