helgen

i helgen har jag verkligen haft FULLT upp. i fredags var jag i skolan direkt efter stack jag fixa min naglar efter det fixade jag min lillasyster för hon skulle på disco i hennes skola. skit söt blev hon. sen var det min tur är gå och festa, jag och johanna stack till min kompis amani som fyllde 18, riktigt kul var det. i lördags vakna jag av att johanna ligger och smsar , ville skjuta mig fan. klockan 7 på morgonen.. -.- men jag älskar henne. efter det vid typ halv elva stack jag och klippte mig och johanna var också med.  senare stack vi till malmö där min mamma gjorde klar sin utbildning, så nu är hon utbildad till extensions och ögonfransar. jag har äntligen satt in nytt hår igen. har 200 slingor i mitt men ska ha 100 år till. det ska fylligt, ni vet ;) efter malmö påväg hem käkade vi mcdonalds, jag mamma och johanna. när vi kom hem fixade jag mig och senare möte jag ronja och josefine och johanna så stack vi till festen. och idaaaaaag.. är jag sleten tror inte jag pallar med något om jag ska vara ärlig..
PUSSSS, här kommer bilder sen fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0