helgen..

min helg bestod av klippan :D haha
i fredags så fixade jag mina naglar som jag sagt i ett tidigare inlägg. (svarta tippar) i lördags så festade jag och caitlin, amira och denise. kulkul. men påväg hem till klippan igen så åkte jag och caitlin med egzon och damir. tror ni inte några idioter börjar djävlas sönder med oss på vägen från helsingborg till klippan. skojar inte riktiga nazister och stalker. från hbg in i klippan förföljde dem oss, dem låg ungefär 2meter bakom oss hela jävla tiden med helljus så man inte såg någoting, sen körde dem framför oss och blinka in oss men vi fortsatte köra men idioterna gjorde samma sak igen men värre började kasta saker och sådant efter vår bil. och inte nog med de , dem hängde sig ut genom fönsterna på deras bil och skrek och räckte fuckyou, helt jävla sjukt.
ni kanske undrar varför jag berättar om detta är för att de hände dagen innan att en man blev brutalt misshandlad och allt började som de hände i det jag berätta, var faktiskt skit rädd. eftersom hela jävla bilden var fullt av skinnheads. & JAPP jag är rädd för sådana.
men nu är jag hemma och det är en hääärlig söndag som sagt, uuuusch hatar söndagar!
nu ska jag bara ta de lugnt och titta tv och somna:)
PUSS PÅ ERA RUMPOR ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0