härlig dag

övermysig dag har jag haft. efter skolan stack jag och ruqi och nazifa hem till mig och jag duscha och sådant. sen möte jag min anonym. efter det stack jag och anonym hem till mig och tittade på film " to fast and fouris..........................." kan inte uttala de eller skriva de. men ni vet säkert vilken jag menar, den med bilar. tokyo drift blalba :) tända ljus och allt, kan inte bli mysigare eller hur :)? idag tog jag av två av mina gele naglar för se hur mina naglar växt. jag fick en chock och sprang ut till min mamma för mina naglar har aldrig varit så långa i hela mitt liv. eftersom jag alltid bitit på dem. gud jag ger det en vecka till sen är dem upp vid kanten av mina fingrar. I LOVE IT!!! nu ska jag typ kurra ner mig i sängen och titta tv och mysa med min kudde. sen äta sen blir de bingen, alltså sängen. för er som inte förstår sig på skånska. PUSSSSS :*
såhär blev mina enskilda foto i skolan
& såhär blev min underbar klass på skolfotot. jag är tredje längst ner från vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0