godnattisen!

kom precis hem från en härlig promenad. nu blir det att duscha sedan kolla tv och somna för imorgon ska jag käka frukost i skolan med caitlin och sen pluggapluggaplugga sedan efter ska jag fixa mina naglar.. funderar på att ha glittriga denna gången. godnatt för snart jag ska själv sova min blund.
förresten så underbara kommentarer ni skickar, men glöm inte att jag kan acceptera dem jag vill ha på min blogg. så fattar inte ens hur ni orkar lägga ner energi på skriva värsta breven till mig med massor med skit när dem inte ens kommer bli accepterade :)

Jag fick en påpekelse om att jag skulle vara mullig, här är mitt svar;  (en kommentar i ett tidigare inlägg)
jag är inte mullig, jag är normal viktig för min längd. har bara en viss förmånga att få alla mina kalorier på mina lår och röv :) men ingenting jag dör utav, rättare sagt någonting jag gillar. men det är kul att du gillar mulliga tjejer, jag har inte alls emot dem.
bilden är sen nu i somras när jag var i turkiet. jag, nanna & maja!
jag bara önskar jag vore där nu & kunde ta det lugnt och slippa skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0