www.maloa.se sjukt fina smycken!

www.maloa.se
min kusins märke, riktigt fina och bra kvalités smycken! satsa hårt, säger jag.
finns och köpa lite här och där, finns bland annat att se var smyckena finns i olika butiker runt om i sverige.
bilder på min kusins smycke som jag har kommer snart in på bloggen, men det blir när jag pallat min rumpa till att hämta min kamra hos johanna som sagt. för orkar inte fota med mobilen, kram!
detta är min kusin charlotta som då skapade MALOA och håller det vid liv med alla sina underbar och fina smycken.

lite smycken, men bara 1% om vad som finns. sjukt vackra smycken!

Kommentarer
Postat av: tiffanny

jag har ett sånt armband i vitt den första bilden :D fick den för en parfym jag köpte :d

2010-11-16 @ 14:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0