svar på tal "varför jag inte fixar mig i skolan"

svar på tal,
jag har aldrig smink i skolan, kanske en staka gång och det är inte ofta. jag fixar mig aldrig inför skolan, har oftast joggingbyxor, FÖR ATT JAG ÄLSKAR DET! men folk är så fåfänga nu förtiden, fixar sig över mycket för gå i skolan. helt ärligt hellre fixa sig när man ska hitta något. så tänker jag iaf. ser vissa i min skola som fixar sig överdrivet precis som att dem ska festa.. förstår inte tanken med det, eller jo, om någon kille ser dem så ska dem se bra ut. men är det inte bättre killen gillar en för den man är? visst vissa älskar att fixa sig men jag inte den typen som fixar mig inför skolan och killar. iallafall inte på vardagar, det orkar jag faktiskt inte. men nu har jag sagt vad jag tycker! SÅ NU HAR NI MIN ANLEDNING VARFÖR JAG INTE BRYR MIG ETT SHIT HUR JAG SER UT I SKOLAN! har ingeting att fixa mig för!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ljug inte

2010-11-26 @ 00:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0