trött och sleten men ändå några fynd i stan!

jobbig skoldag idag.. trött och sleten. sen idag igen fick jag stanna i skolan för ännu ett möte. men nu var med med skolläkaren och skolsköterskan. och det är privat och ni som vet om det, vet ju det. men det finns ju andra i denna lömska världen som inte ska veta allt om mig. efter det fick jag pengar till en ny jacka, halsduk och vantar. fint köp faktiskt för mycket bra pris. en halsduk för 99kr på gina tricot och vantar för 79kr från gina tricot och den nya modellen 2010 på everest jackan för 1299kr, billigt och bra och är faktiskt skit nöjd. men det blir foto på allt när jag hämtat kamran. sen blev jag och amsa lite sugna och gick in i naturkompaniet , mums så fina jackor.. men ett bländande tal på jackorna. men fina var dem och man kan ju alltid drömma. haha.. nu är jag hemma och ska bara käka sen blir det ut och ta en cigg med amsa sen vidare till nico och snacka och ta det lugnt. kram på er & pusss :*
ps, gör lite reklam om min blogg till era vänner ;)


bilden är tagen i maj 2010 ungefär.
lite söt är man väl :)?

Kommentarer
Postat av: anzo

vadåå lite söt SKit fin!

2010-11-18 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0