samtal med mamma och lärare.. GREAT!

sitter i skolan och väntar på att min mamma ska komma hit och då blir det ett helvete.. utvecklingsamtal. saken är att om jag var 100% stökig innan på min förra skola så är jag nu 20% stökig. har förbättrat mig riktigt mycket. men ja, det är ingen som ser förutom jag själv. det är massor som kommer komma upp säkert.. snacka om en hemma sittande helg efter detta. riktigt orolig.. men klarar det nog. ha de bra.. kanske hör av mig sedan om jag inte packat mina grejer och flyttat till andra sidan jordklottet. KYSS

Kommentarer
Postat av: jenny

haha cola är bääst amanda! bara lär dig :D<3

2010-11-17 @ 19:14:02
URL: http://jennihkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0