retro ikväll med kusinerna!

är i skolan, idag fick vi börja halv nio. men var ändå i skolan klockan åtta. hahah bara för jag inte orkade gå till skolan och mamma och mina kusiner skulle ändå till stallet så dem släppte av mig vid skolan. jag hade precis rast och innan dess hade jag redovisning. skönt att de är avklarat. jag in provocerade som in i helvete. men gick faktiskt bra, om jag ska vara ärlig. snart kommer lärarna tillbaka i klassen och känns som jag kommer somna här på bänken, pang bom kommer det låta så har jag däckat på bordet och tangentbordet. idag är det "god mat" i skolan, kyckling och klyftpotatis. låter gott men skolans mat är ju aldrig "gott" men de kan vara helt okej. men jaja, ska vänta på lärarna kommer in i klassrummet nu och höra vad dem har och säga om vår redovisning sedan blir det nog samtal med rektorn idag eftersom jag skulle haft det gick och det blev inte av. efter skolan blir det vara med mina kusiner och chilla sen blir det passa mina små syskon med bästa johanna och sen bär det över till retro, party! haha.. kraaaaam & puss på ja ni vet ju vad vi detta tillfället, RUMPAN!
ps. det snöar fortfarande :(:(

inte alls en söt bild men såhär ser jag ut idag och är SJUKT trött

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt ändå!

2010-11-26 @ 09:33:51
Postat av: Anonym

improviserade stavas det.

2010-11-26 @ 09:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0