nallepuh julkalender, AWESOME!

kom precis hem, känner mig som ett litet barn, när jag kom hem hitta jag en julkalender på mitt skrivbord. hihi, blev överlycklig och ville börja nalla ur den direkt. men har inte öppnat den ännu. ska faktiskt hålla mig, eller iallafall försöka ta en varje dag. har alltid varit dålig på de. när jag var liten så åt jag upp allt på en gång och stängde luckorna för de skulle se ut som att jag inte hade tagit ur dem, hihi.. en smart djävul var jag. men hmm.. en timme kvar sen ska jag ta min första bit! :D överlycklig! och liksom inte bara det, jag har fått en julkalender med NALLE PUH på!! hur fett är inte de?! puss på min mamma. men ska vänta in tills klockan är tolv. sedan blir det bingen för mig och dra täcket över huvudet på mig. förlåt mina skånska ord för saker men hoppas ni förstår ändå. kraaaaaaaaaam på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0