lite från gårdagen och framåt.

igår stack jag och johanna till coop och köpte godis och hallon saft, mums.. vi gick bredvid den feta "robinhood" skogen, kallas också för våldtäckts skogen. fett äcklig skog men jaja. vi kolla två filmer, freaky friday och en annan med jennifer lopez, kommer ej ihåg vad den hette. mysigt värre. idag vaknade jag av att boris ( jaaa boris va glad nu att jag skriver om dig) stod och glodde på mig. sen stack vi ner och käka. vi åt mumsiga varma mackor. sen åkte borran hem eller iaf till stan. jag och johanna var kvar i lilla ödet ödåkra och chilla hos johanna. senare stack vi till stan sen hem till mig och chilla där sen blev det stan till cafe viva med brudarna och nu är jag hemma och imorgon blir det cantina, festa festa festa. på fredag blir det ULLARED, yeeeeeeeeees. springa runt bland folk och slåss om saker. men det älskar jag ju! :D kraaaaaaaaaam på er :*
dagens låt ;
serani - no games
jockiboi & jag (imtofamous) & diana!

Kommentarer
Postat av: Diana

hahah snygga vi är ;)

2010-11-04 @ 00:53:44
URL: http://dianamiklja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0