kort paus blev de & sköna bilder från turkiet!

haha min paus om att skriva höll inte så länge.. hm, kom precis hem från skolan. hade snöbollskrig med emil och några till.. eller ja inte riktigt jag, jag var med den som tittade på, hade tur fan.. jämfört med dem som som blev ner tryckta i snön och mullade haha. sista lektionen så var det NO, vi kollade film men jag satt längst bak i klassrummet och såg fan inte tv;en knappt, den minsta jag sett. typ 10tums. jaja iallafall jag somnade. så himla skönt och nu är jag hemma och funderar på att duscha och ta det lugnt och kolla film senare ikväll ska man träffa "kåååmpis". puss på er :*
här kommer lite bilder från turkiet 2010
utanför baren på hotellet!
hos ali i affären. centrum i alanya!
nana & jag på kvällen när vi väntar in våra drinkar!
nana & jag vid baren på hotellet!
jag & en kille & nana, denna killen sa varje gång vi gick förbi honom " are you real?! CAN I TOUCH?"
ali & jag, andra kvällen.

jag & nana en kväll på baren!
nana's lillasyster & jag, precis innan vi skulle packa och åka till flyget hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, vad brun du var!

2010-12-01 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0