första advent med jackie chan!

var precis hemma hos nicole och vi la oss i sängen och vila lite så hör vi något konstigt ljud precis utanför fönstert. så får jag damp och öppnar fönstret och skriker; HALLÅ DET FINNS FAKTISKT FOLK SOM FÖRSÖKER SOVA I DENNA LÄGENHETEN?! som svar får jag två förvånade blickar av två killar som skottade snö. han ena liknade fan jackie chan.. hahahahahah. efter dem blickarna skrek jag tillbaka; TACK HA DE BRA GODNATT!! efter de sluta dem skotta. hahahahahah så kika jag ut genom fönstret så tog dem deras bil och stack där ifrån. hahahahah har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, jag och nico vi dog rent ut sagt. fyfan! dem sluta skotta för jag sa till dem, undra vad fan dem tänkte om mig hahahahaha. dem jobbade fan som skottare. fyfan vad synd dem fick inte klargöra sitt jobb. nu är jag hemma och ska vila lite sen blir det julskyltning. det är ju som sagt första advent idag. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0