en crazy torsdag ska det bli!

idag var det planerat att lilla jag skulle vakna tidigt och äta frukost med johanna och nico. meeeen hm, jag vaknade sent. jag drog mig upp och stack till det stället där jag gör naglar och beställde tid för nya. vet inte ännu vad jag ska göra nästa gång.. kanske ROSA tippar :D?  lr vad tycker ni? efter det stack jag iaf till nico och johanna och käka med dem sen kolla vi på prince of persia. sjukt bra film och han prinsen är så himla sexig, tänk att ha en kille som slåss så? OUF, it turns me on! haha :D efter filmen stack jag och johanna och köpte biljetter till cantina ikväll. nu har jag precis kommit ut ur duschen och är helt seg, har fan ingen jävla aning vad jag ska ha på mig, kommer säkert bli att jag tar vad som helst, ska ju bara dit för ha kul och dansa, inte för att ragga och sådant :) förfesten är inte riktigt planerad var den ska vara. men de löser sig nog haha :D men ska föna mitt hår och platta det nu, det tar fan hundra år så det är nog god tid att börja göra det nu. det blir nog ett foto på mig hur jag ser ut innan jag sticker till cantina, hoppas jag iaf. men ha de bra och puss på era rumpor ;)
freja & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0