dio benedica me. gran signore, e mio padre, che mi guida. amen

jobbig tid just nu faktiskt. därför jag inte skriver. plus mycket i skolan och sådant. men klarar det, bara hålla huvudet högt och inte titta ner för då faller jag. men jag klarar det! det är bara ta en bit i taget och balansera sig fram. idag var det skola som vanligt gjorde mitt prov och det gick bra och jag fick G på plats. perfekt! efter skolan stack jag och nazifa runt och yrade borta i nicolaiskolan, jävla laborinter där borta. efter det hade jag, nazifa och rucci följe till ga. sedan gick jag hem och sov och tittade tv, när jag vaknade åt jag och gick där efter ut med sofie och bara promenerade. perfekt! nu ska jag snart sova.. för imorgon väntar det nya bekymmer. godnatt kram på er! förresten får ni inga roliga bilder längre, eftersom min kära bästa vän har min kamra hemma hos henne.

Kommentarer
Postat av: stalker

jag älskar ditt fejs

2010-11-15 @ 23:03:23
Postat av: Fredrik

Så sjukt vackert leende du har stumpan!

2010-11-16 @ 01:29:40
Postat av: hiihih

fixa hem kamran! vill se nya foton!

2010-11-16 @ 02:24:51
Postat av: nazifa

så söt bebis, i love uu

2010-11-16 @ 10:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0