blö cocacola..

nu är det såhär att jag inte gillar cocacola för att det är så jävla mycket kolsyra i cola. får rysningar i hela jävla kroppen. men om någon har cocacola av mina kompisar, så är jag bara tvungen att smaka.. jag har ingen aning varför, det är väl någon sorts tvångstanke jag har. men själv skulle jag aldrig köpa cocacola. hell no! men julmust och påskmust är skitgott. men när jag dricker cocacola får jag rysningar i hela kroppen, och det kittlar i hela munnen på mig.. obehagligt! detta inlägget är pågrund av jenny min klasskompis, jag gör detta. fick sån fnatt nu så var tvungen att skriva om cocacola för vi diskuterar cocacola haha. men ha de bra!

Kommentarer
Postat av: malin

jag tycker cola e super gott, hur går det att ogilla?

2010-11-17 @ 19:42:29
Postat av: jenny

hahahah det är bäääst

2010-11-17 @ 19:57:14
URL: http://jennihkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0