är så klumpig ibland!

åh, jag får damp! precis hade jag skrivit ett jätte långt inlägg så råkar jag trycka på X;et upp i hörnet! jag orkar fan inte med mig själv haha. jaja men i alla fall, utvecklingssamtalet gick faktiskt jättebra, det bästa utvecklingssamtalet jag varit på faktiskt. hade bara 5,5% ogiltig frånvaro. ganska duktigt om jag får säga det själv. blev ganska förvånad, trodde jag skulle ha mycket mera frånvaro. haha men nejdå. och alla ämnen går suveränt. glad faktiskt och det blev min mamma med och förvånad blev hon också, eftersom jag alltid varit en stökig elev på min förra skola, som lärarna kallade mig där "amanda det lilla helvetet". var en riktig djävuls unge på högstadiet. men har skärpt till mig. efter "mötet" så åkte mamma och jag och köpte ugs och kängor till mig, sjukt fina om jag får säga det själv. men tyvärr ingen bild, har inte orkat ta min rumpa till bussen och åka till johanna och hämta min kamra ännu. men när jag gjort det så ska det fotas. gud vad det ska fotas. efter vi köpte skorna körde mamma mig till nico där jag och hon tog det lugnt över en cigg och nu är jag hemma klockan är runt sju och känns som att jag borde ta en tupplur men nej för fan, jag måste vara vaken tills jag ska sova på riktigt annars blir det svårt att sova sedan. ska väl äta om en timme sen blir det ut med amsa till gården/källaren och softa som vanligt, perfekt! amsa, mitt lilla hjärta. men nu ska jag kolla på ett gammalt avsnitt från desperate housewives på internet som jag missat. ha de bra puss på er :*
en gammal bild på amsa & mig (imtofamous)

Kommentarer
Postat av: nazifa

snyggingar :*

2010-11-18 @ 12:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0