like a star!

fredagen;
skolan & hade prov, gick sådär. men kommer nog klarar de för har muntliga i nästa vecka och ska lämna in tekniken också. efter skolan stack jag hem och vila sen upp till sanela och sen drog hon, jag och nicole till landskrona och chilla med sanelas pojkvän och hans vänner, så klart var min homie seki beki med :D han är grymast! vi åkte hem på natten och jag däckade, pang sa de! hahah

planer för idag;
vakna precis så ska börja fixa mig nu, sen se om någon på ga är vaken och gå ut och chilla lite. sen ska jag till väla och shoppa kläder wiiiiiiiiiiie! sen efter möta min kusin linn sen tror jag att jag sticker till eslöv till min baby :* hihi, längtar efter honom, men det är bara mina planer, planer kan ändras. men väla blir det i alla fall, den saken är klar!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0