skolan men ingen här & ingen lärare

förlåt att jag inte skrev igår, men var helt dööööööd. hade så ont i min hårbott så kunde knappt sova för de gjorde verkligen ont ahhaahh:D men nu har svullnaden gått ner. ni som inte vet så får man väldigt ont i hårbotten när man satt in sånt hår som jag gjort. (vax) haha .. ooooooooont. men men, om man ska vara fin får man lida pin. nu sitter jag i skolan med ellen och vi är dem enda niorna i hela skola för alla nior ska egentligen vara i pålsjö och springa 7km. meeeeeeeeeeen nej jag hittar ej dit (a) HAAHHHAAH. så jag och ellen sitter och pluggar i skolan , men helt skönt, inga lärare eller något :) jupjup! medin var här innan också men han stack hem, han palla ej vara här. men nu ska vi snart äta! MUHAHAH.. vi får äta tidigare och ta rast när vi vill, kan det bli bättre? NEJ :D exakt! neeej nu ska vi plugga :D sen äta puuuuuuuuuuss på er. vet ej vad som händer i kväll. hör av er om det blir fest eller något liknade! :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0