sweet sixteen, 2-day!

19940503, föddes amanda emilie cecilia axner.. "det regnade den dagen du kom till världen, gud grät för att han förlorat sin vackraste ängel" brukar farmor säga till mig.

idag vaknade jag av att min mamma och min syster sjöng för mig, övergulliga är dem. min syster pussa på mig som present, haha tror jag iaf.. jag gick upp till skolan och var där hela jävla långa dagen. haha måste skriva om ellens jävla påhitt, haha hon har precis kommit hem från dubai och hade med sig godis därifrån, mums.. trodde jag. hon bjöd mig på lunchrasten och OM DET INTE VAR DET VÄRSTA GODISET JAG SMAKAT I HELA MITT LIV.. usch, hoppas ni har sett harry potter, när han gamlingen äter sånt godis han ba; "åhhhh öronvax" dem godisarna lura hon i mig, och neeeeej jag fick inte öronvax, jag fick SPYA! tro mig den maten jag hade ätit i skolan kom upp lika snabbt sprang till toan och spydde ;/ usch!!! efter det var jag tvungen lura alla, linda smart huvudet stoppar in 4 st samtidigt, hon fick våtservett, ruttet ägg, spya och den fjärde kommer jag ej ihåg. hon sprang också till toan, ahahahaha. sen lura vi den andra lilla ellen hon blev helt förtvivlad och bella också hahaha. elsa åt samtidigt som jag och hon spotta ut den snabbt som ögat. jag känner fortfarande smaken av det jävla skitet, blööö.. HAHA, men hellre det än att bli äggad! efter skolan gick jag och ellen hemåt. jag stack sen hem och tog ett bad, var ensam hemma så tände ljus och hade massor med bubblor och släckt i badrummet och lugn musik.. guuuud så himla skönt sen stack jag ut med min kusin. nu är man hemma och tror det blir mat snart, hoppas det.. kommer dö snart. jag älskar mat, det är det bästa som finns! idag skulle ferretti komma, men han kom inte :/ vi skulle ut på mezo och fika. men det får bli en annan dag.



snart har jag såhär långt hår igen (som på bilden nedanför) för ska till frisören denna eller nästa vecka och göra löshår med bivax eller vad det nu heter, men ska ha åt mörkahållet med lila/rött. ME LIKE! födelsedagspresent bland annat är det. kommer få lite presenter hur som helst nu för har släkt överallt. ha de bra ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0