övertrött på skolan!

skola skola skola, pluggat som en jävla åsna idag! efter skolan stack jag, elsa, ellen och ellen ner till stan och tittade och ellen köpte lite grejer, nu är det hon som åker. förra gången var det andra ellen som åker. men nu är det ellen och linda, dem ska till costa(spanien) :( kommer saknar dem fan! sen stack jag och ellen hemåt mot ga. hade cp ont i föttterna. haha. sen när jag kom hem käkade jag glass. NOGGER, me like! sen moblera jag hela mitt rum, blev riktigt fint.. jag är väldigt annorlunda, jag moblerar ofta för jag har svårt att sova på samma ställe hela tiden. måste variera vinklar och plats på sängen, ingen aning varför. men ja, jag är speciell.. det vet jag redan! efter det somnade jag på sängen, helt totaldäckad ;o sen stack jag ut med rebecca och sanela till mcdonalds och nineball. sen ringde jag horungen och berätta mitt hat :) haha. nej nu vet jag inte vad jag skriva mer. ska kolla någon film tror jag.. men vet inte riktigt vilken ;o får fråga sanela om någon bra, hon kan alltid filmer. puss;*


bild från 2009.


Kommentarer
Postat av: megi

shit de liknar min hund skit mke på bilden :O det är väl inte?

2010-05-11 @ 23:10:38
URL: http://megiberisha.blogg.se/
Postat av: im2famous

nej megi, det är ej din hund, denna hunden heter mamacita <3 men hade kunnat varit din, var hemma och snodde den igår hahahah :D

2010-05-12 @ 16:32:22
Postat av: megi

HAHAAHHA ja jag hade inte förvänat mig, ert hemliga förhållande, rymmer tsm...

2010-05-13 @ 23:47:26
URL: http://megiberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0