nationella i no - lab idag..

när jag var påväg till skolan hade jag ingen aning om att ett nationellt prov vänta på mig i skolan. när jag kommer in i skolan fick jag springa in på lektionen och börja med labet. vi skulle se vilket ämne som kunde ge mest syre med hjälp av jäst och vatten. svaret blev att socker, jäst och vatten ger mest syre. haha.. jag trodde vetemjöl, idiot som jag är. haha sen käka vi i skolan och slutade vid halv tolv. gottans! efter skolan stack jag och ellen ner i stan där vi träffa min kusin. kuligt kuligt. sen gick vi vidare till H&M, en civillare stod bakom oss och trodde på fullaste allvar vi inte skulle fatta att hon var civillare hahaa, inte för vi tänkte sno något, men dem har så dålig täckmantel, hahah dör! sen gick vi mot solariumet sen nu är jag hemma, helt död. ska snart ut med min kusin och chilla lite i det fina vädret, inte för det är varmt.. fan bara 10 grader ute :( förlåt för jag inte bloggade igår, men var inte på världens bästa humör, hänt lite saker och sådant. är inne i mina egna tankar just nu, i min lilla värld. skiter i allt som är runt omkring mig för jag behöver verkligen tänka genom saker nu. men kommer klara de, det som inte dödar mig gör mig bara starkare. & söte du som skriver olämpliga kommentarer, skriv ditt namn istället för anonym och sitta och snacka skit. den dagen du är perfekt och aldrig gjorde några fel, den dagen kan du kommer och säga vad som är fel. men som sagt ingen är perfekt, så håll dina äckliga kommentarer för dig själv gullet ;) puuuuuuuuuss ha de bra :*


snart har man långt hår igen, längtar verkligen! :D haha 16 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: megi

dags för mig att börja följa denna bloggen :D

2010-05-10 @ 21:52:31
URL: http://megiberisha.blogg.se/
Postat av: im2famous

det tycker jag du gör rätt i megi :D

2010-05-10 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0