min helg i båstad

fredags;
var på mustan hela kvällen typ med tjejerna och snackat lite om allt. fixade katarinas, elins, jackies och elses naglar. efter mustan stängde vid 11 så stack jag och emina med dardan och miguel. senare blev vi hämtade, i världens sexigast BMW, damn! hade kunnat döda för den, omfg så jälva fin bil! kom hem vid 2 tiden på natten och däckade.gjorde danska flaggan på jackies och elins naglar. fint;)?
 

lördags;
vaknade typ vid halv 2 helt död, gick ner till farmor och käkade tårta , för jag fyllde år för ett tag sen och vi har inte firat mig. sen var det iväg på fest med mina tjejer, geeeeeeet damn vad som hände. kommer bild nedanför som ni ser snart. men tack lukas för en underbar kväll ändå. faktiskt minne för livet ändå haha. 
 


söndags;
vaknade helt sent idag också men snackade med blublu i telefon hela natten efter festan, somnade vid 8 på morgonen, shit så länge vi snacka. sen gick jag ut med katarina, sedan kom selina och emina också. kulkul, men idag var det iskallt. kändes som fucking vinter, frös ihjäl nästan. vid halv sex stack jag till farmor och käkade sen åkte jag och min bror hem till helsingborg med tåget. jag saknar båstad :( buuuuuuuu.. tänker på den inspelning  jag och katarina lyssna på idag " abdulha" hahahahah jag sitter och skrattar för mig själv. men den var så jävla klockren! ha de bra ;* skola imorgon :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0