lite mode i min blogg.


svarta armbandet; maloa, det nyaste för 2010
svarta halsbandet; maloa, det nyaste för 2010
den begia bräkten; zara
www.maloasweden.se, där kan du beställa och titta på alla smycken
 
ingen aning om priserna för att jag fick detta av mina kusiner i födelsedagspresent idag. imorgon fyller jag år, bara 2 timmar kvar sen är man 16. maloa är min kusins märke och hon gör riktigt grymma grejer, det kan jag lova. har många smycken av henne som jag är riktigt nöjd med som till och med mina kompisar brukar vela låna. helt okej priser också!
 puss ha de bra ;*

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad fin du är i dräkten!!! Sitter som en smäck, hoppas du gillade den. Kram

2010-05-03 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0