lätt hjärnskakning.. blöö!

hej allihopa. jag vet att jag knappt skrivit och jag varit dålig på att skriva fan. i lördags festade jag som vanligt, haha. kulkul! i söndags var jag bara på chillhumör men det var inte min dag, var med nicole hos henne lite och tog det lugnt och vi träffa kika och sanela. idag var jag i skolan och fick en jälva smäll av ett paraply i bakhuvudet. fått en lätt hjärnskakning, ja det låter konstigt men mår skit illa och är trött och helt yr och ont i huvudet som fan. men hämnden är ljuv, det kommer tillbaka! haha :) efter skolan gick jag hem helt yr. la mig och kollade film, göttans! vilade typ sjukt läge. vi slutade tidigt idag, kvart över elva. vi hade prov i skolan i matte. det gick typ bra. haha :) hoppas jag på. men efter jag hade vilat stack jag ut med eva, kika och sanela. vi var ute lita sen följde jag eva till hennes buss, sen på väg hem träffa jag lite vänner. stod och snacka utanför mig ett tag sen mådde jag inte bra igen så gick upp och nu är jag hemma och är helt däckad. nu ska jag kolla lita tv sedan äta och efter det kommer min säng skrika på mig att jag ska sova. så ha de bra mina nyfikna så bloggläsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0