längtar till den 26maj :D

hade no nationella idag i skolan, bläääääää.. kräker på skolan nu! så jävla skoltrött och har fucking feber och hostar som jag vet inte vad! vi körde brännboll i skolan idag, klart vann min underbara klass, 9;1♥ kärlek till den klassen. efter skolan stack jag och jack med linda hem till ad. vi tog det lugnt och hade "piknik" eller vad det fucking heter. hahah, sen stack jag ner till stan och gick in till min frisör och beställde tid för klippning, färgning & hårförlänging. tittade ut vilken färg jag ska ha, det kommer bli perfekt. långt hår idag, så jävla skönt, men fick tiden den 26maj klockan 13.00, länge tills de men fuck de :D.. efter det stack jag hem och käkade sen ut igen med sanela och nicole. nu är jag hemma helt död, ska kolla film och snacka med min cuore. PUSS PÅ HONOM & ER ;* ha de bra!


ungefär såhär kommer det se ut, typ denna färgen ska jag också ha. det långa håret där. before and after bilder kommer när jag varit hos frisören :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0