kom så ska du få smaka på damsugaren!!

hahahah, jag har jagat bananflugor med damsugaren, gick riktigt bra. " say hello to my little friend!!" hahaha dem så jävlarna fick vad dem tålade. varit i skolan, elsa och jag har skrattat hela jävla dagen haha. riktigt rolig dag. efter skolan tog jag ett varmt långt bad och efter de trodde jag att jag skulle få sova lite men neeej då kom lilla johanna så vi gick ut lite. har provat vad jag ska ha på spex fotot, hittat min gamla "balklänning" , ska vara utklädd till miss beautiful eller till en prinsessa. vilket tycker ni?:) nu ska jag kolla på en film alla snackar om, så måste se den så jag förstår vad dem snackar om hela tiden. filmen heter; law abiding citize. sen efter ska jag vila, alltså sova! sen ikväll ska jag bara ta det lugnt eller plugga engelska. puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0