INTE MIN DAG IDAG!

ni där ute som är min mammas snitches :D varsågod på att läs och berätta så mycket som möjligt för henne. jag bryr mig inte längre. spelar ingen roll vad jag än skaffar. "bilddagboken eller facebook eller blogg" ni söker ändå upp mig på två sek. :) idag har jag varit i skolan och pluggat, stanna till och med över. hade spex foto idag. har lite roliga foto men orkar inte lägga in alla så det blir bara två:


efter skolan stannade jag ju kvar och plugga matte med linda med vår matte lärare. sen gick jag hem och somnade och vaknade typ precis och det är verkligen inte min dag idag. är helt över sur! men ska kolla klart the simpsons nu. förlåt tjejer att jag inte kom upp till er men är verkligen inte på bra humör, vill inte de ska gå ut över er. ha de bra, ska lägga mig tidigt idag ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0