i can't do nothing, just smile back!

stack upp till nicole på kvällen och tittade kickass med henne, fette bra är den filmen, lovar & svär! riktigt jälva grym! nu är jag hemma och kollade precis på how high, hahhaha riktigt dödlig film. snacka med min cuore också precis i telefon. hihi, han är så himla gullig. pussssssssssssss på honom & er så klart, för nu ska lilla jag sova för imorgon väntar ett stort prov i skolan i no, önska mig lycka till! ;*



FORZA D'ITALIA E SVEZIA♥ AMORI!
gammal bild

dagens låt; eminem - when i'm gone
gammal men den är riktigt bra, jag älskar texten så sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: ellen isaksson

detta va i gamlebyy :D yeeeeeeeee me love

2010-05-10 @ 18:16:56
Postat av: im2famous

aaaa det var i gamleby, saknar verkligen det stället :( synd vi inte åker dit mer fan! ME LIKE GAMLEBY!

2010-05-10 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0