en vecka kvar :D

skola skola skola skola.. hatar skolan! men nu är det bara 3 veckor kvar sen är jag fri till jag börjar nästa termin.. efter skolan idag gick jag hem och somnade som vanligt haha, efter det käka jag pizza.. så himla gott! efter de stack jag ut med frat sen träffa vi mohannad och påväg hem träffa jag min amsa, saknar henne över mycket. nu är jag hemma och klockan är snart 10, ska nog titta lite tv och sova "tidigt" idag. jämnfört när jag lägger mig i vanliga fall. sen i helgen kanske det blir retro med mohannad och fler. kulkul ;D idag är det sju dagar kvar tills jag fixar mitt hår, shit som jag längtar och på fredag har jag jävla prov i matte gruppen. men kommer fixa de ;) puuuss ha de bra ;*

världens snyggaste kille, adriano bettinelli.
http://www.youtube.com/watch?v=W47kySOBdl4&feature=related 
ett klipp på honom när han dansar, han utstålar så jävla mycket skönhet och glädje.
I JUST LOVE HIM!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0