3 dagar på ett inlägg!

valborg/club jompa;
ouf, en riktigt jävla rolig kväll. festa sönder! det var fett mycket folk där, shit! tack så mycket för en underbar kväll & tack jompa för allting!




tivoli i helsingborg/lördagen den 1 maj 2010;
dåligt väder hela dagen, försökte fira min födelsedag som är på måndag men försökte fira den tidagare, jag lyckades lite iaf. fick lite presenter igår (en pizza, en kebab, två biljetter i karusell) haha ändå nöjd. men idag när jag vaknade upp så vakna jag med en sån jävla hes häx röst :( jävla karuseller, skrikit för mycket som vanligt! haha, jag älskar de!

idag/tivoli;
ska bara platta mitt hår och fixa mig lite, sen efter det ska jag ut med mindi, ska möta henne i knutan snart så ska vi till tivolit väl och checka läget, haha (: puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0