1dag kvar! ♥

varit i skolan idag, helt översegt! pluggat som en jävla .. jag vet inte vad! plugghäst typ. sen påväg hem fårn skolan så hade jag och ellen lite roligt hahahahah. usch så kul vi hade de ;D jag älskar verkligen min lilla ellen. när jag kom hem satt jag bara vid tv;en typ och var helt över död och precis när jag skulle sova ville sanela dra med mig ut :D haha så stack upp till rebecca och där var alla tjejer. mysigt mysigt. sen gick vi hem till sanela alla tjejer förutom sabrina. muhaha, vi trimma bort allt hår på rebeccas mage. det var sån riktigt skadeglädje för mig, älskar se folk lida :D hahah. hon skrek som ett djur.. okeeej det hade jag också gjort hahahah :D men kul var de. jag prövade lite klänningar men det blev alternativ 1 för den satt bäst tyckte sanela och rebecca, klänningen ska jag ha till festen den 4juni :D sen möte jag ellen utanför majkel och vi snackade och lite sådant, sen kom majkel och nenad med bil och sen kom alex sen åkte vi till majkel och alex storebror på heden. sen tog ellen och jag bussen hem efter ett tag där vi träffa lilla yazan ahahh :D nu är jag hemma och helt över trött och imorgon fixar jag mitt hår klockan 13.00 på HAIR & TATTO, längtar som fan!:| hihi, men nej nu ska jag kolla på lite tv sen däcka. puss ha de bra ;* before and after bilder kommer nog senare med håret hur det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0