varning.. ÖVERSKOTTS ENERGI!!


idag var jag så fet att jag gjorde tattoooo (H) det är min bästis på min hand, kaninen-yaser :D haha. jag och leonard min son tycker den nya tatton blev perfekt! haha :D idag har jag varit i skolan och soooooooooftat. bara typ en vecka kvar. åååhh längtar som fan tills vi slutar. jävla äckel väder har det varit idag. regnregnregn.se , idag är jag också flippig. på bra humör mina små söner yaser och leonard får mig på bra humör:D ska nu vila lite som vanligt :D:D:D sen upp och äta och pluggish, herregud betygen sätts på onsdag och allt måste bli klart tills dess (H) åååååh yeah :D hahahaha... skjut mig så övertrött jag är. jaja ha de bra ;P kanske skriva ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0