snart slutar jag skolan :D

herregud jag är så dålig på att skriva på helgerna. jaja, min helg har varit bra. i fredags festade jag. i lördags så stack jag med johanna och hennes familj och handla sen åkte vi hem till johanna. jag och hennes lillebror låg och sola ett tag och sen käkade vi alla kycklingsallad, muuums! sen somnade jag och johanna typ en timme. haha helt däckade. sen vaknade vi så stack vi mot stan. senare på kvällen åkte jag upp till johanna och dem andra som var på fredriksdal. softsoft. idag har jag bara tagit det lugnt och varit med johanna ett tag innan hon skulle på bio. sen möte jag upp linda och jack sen stack vi och käka. och nu smsa johanna så ska ut och möta henne, haha orkar ändå inte skriva mer hahaha :) pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0