roliga klipp!

vaknade efter jag vilat och gick upp till nicole sen stack jag och nicole och johanna ut lite. gooooooottans. ooh shit vet ni hur ont jag har i min mage :( blööö! hahahahha:D:D men fuck de, de går över när jag gifter mig. hahah skoja! herregud vilken överskotts engeri jag har idag. och denna låten får mig bli riktigt kickad i skallen ; yolanda be cool ft. DCUP - we speak no americano, HAHAH döödlig (H)

denna är också riktigt dödlig, TALEBANO HAHAHAHAHAH
gino il pollo - Tu vuo' fa' o' talebano. man behöver inte kunna italienska för att skratta åt denna ahahhahah:D
http://www.youtube.com/watch?v=9i4Vxa3uoM8&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=iKmnukBgVx4
denna måste ni se, döööödlig :D hahahaahh JAMES BOND (H) AGENTE 00 TETTE, chicken wings!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DÖDLIGT FIN!love you hun! / nico :D<3

2010-06-08 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0