min helg..

fredags; hm.. var ej i skolan. dröm vidare att jag går till skolan när de regna och var kallt, vi skulle till stranden med skolan alltså. så jag följde med johanna och fixa hennes naglar på morgonen. sen på kvällen åkte jag och nicole hem till johanna och där var boris också. vi softa sen åkte vi ner till stan. sen möte jag ellen och stack till sundspärlan. (avslutningsfest 16+) det var ganska bra, men uttråkad musik.. men fuck de :) ändå kulkul.
lördags; sov överlänge som vanligt. sen stack jag ut och träffa johanna och nicole lite. efter det gick jag hem lite sen möte jag linn och marre, softa lite sådär ja:) hahaha. sen skulle jag på fest så åkte över dit med emelie. grattis arian ännu en gång :) haha. tack för en underbar kväll. sen efter festen träffa jag sammy och felix och ronja och några till. kulkul:)
söndag; vaknade vid 2 tiden. sen duscha och möte johanna lite. mysigt värre. haha :D nu ska jag bara ta det lugnt och vet inte vad som händer alls idag. imorgon är de skola som gäller. PADDLA KANOT med linda imorgon i skolan, perfekt! lyckat kommer de bli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0