min drömtydning.

ormar:  det kan vara ett tecken på sjukdom eller hat. drömmer du att du dödar en orm kommer du att triumfera över dina motståndare och alla som avundas dig. om du drömmer att en orm försöker bita dig i fötterna är det ett varsel om svartsjuka och avund. om du slåss med ormar i drömmen kommer du att besegra dina fiender. 
andar: att drömma att man ser en ande är ett mycket dåligt omen. om du är förälskad, betyder en sådan dröm att din kärlek inte är besvarad, att du blir bedragen, och att den som du tror är din vän, i själva verket är din värsta fiende. akta dig för att resa någonstans efter denna dröm, för annars riskerar du att råka illa ut.
falla: om du drömmer att du faller betyder det att du för en tid kommer att känna dig mycket deprimerad och tycka att allt går dig emot. men du kommer att hämta dig och återfå din jämvikt så småningom, kanske med hjälp av medicinering.

min dröm handlade om detta i stortsätt, andar, att falla och ormar. ingeting som är bra.. jag dödade i alla fall orm jävlen i drömmen.. men jag föll ner från en ringroslig vind typ. och hände där tills jag tappa taget från plankan. jag såg en ande som följde efter mig hela tiden i drömmen.  och om typ en halv månad åker jag utomland, jippi! " akta dig för att resa någonstans efter denna dröm, för annars riskerar du att råka illa ut." jajaaaaaa.. blö på detta :/ och jag förstår verkligen vad de menar när de säger att jag är deprimerad.. AMEN AFAN ATT JAG FUCKING ÄR. shit :( jaja.. men nu ska jag sova och hoppas jag drömmer något bra ;o :D ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0