jag har haft skolavslutning och middag och festat och festat och skaffat jobb. herregud vad tiden går fort när man har kul och idag är det bara 2 dagar kvar tills man åker iväg till kroatien :D:D:D:D läääängtar! imorgon åker jag till båstad och softar sen på måndag morgon åker man till kroatien fifan köttit! ikväll ska jag jobba igen.. 20.00 till 05.00, yesyes. money maker:) hah. imorgon har man ledigt. om en timme får vi gäster hem till oss och jag ska bara äta snabbt med dem sen ska jag till jobbet och jobba röven av mig inatt (: ha de bra ;*

såhär såg jag ut på skolavslutningen..



jag och ellen på skolavslutningen..



jag & aleks på förfesten innan avslutningsmiddagan..




jag & andreas på förfesten innan avslutningsmiddagan..



jag & mickey på avslutningsmiddan..




9;1♥ jag älskar er & saknar er! avslutningsmiddagan..




jag & linda & ellen på avslutningsmiddagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0