helgen..

efter skolan i fredags stack jag hem och fixa mig sen möte jag upp emina och caitlin sedan åkte vi till lund. där efter möte vi upp ida och åkte till henne och fixade oss. sen blev det "förfest" på bussen/tåget. riktigt ös, sen blev det in på deep i malmö. riktigt fett var det! måste göras om. haha dagen efter hade jag skola! hahahahahahahahah ni vill inte veta hur jag såg ut i skolan. stack direkt till skolan efter malmö. fyfan! gud, jag visste inte om jag var bakis eller om jag fortfarande var full hahahaha. jaja detta var fredags och lördags morgon. igår (lördagskväll) så fyllde min killkompis gustav 18år så det var lokal fest, riktigt kul var det. ännu ett stort grattis till gustav, han lever hipp hipp hurra! och nu är det söndag och jag är trött som fan... jag är ledig imorgon och på tisdag, FETT SKÖNT! men ska vila nu pusssssss sen kanske det blir en sväng ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0