valborg, (club jompa) haha

vaknade upp hos sanela, vi käkade frukost sen kom johanna dit sen stack vi ner till stan och möte nicole. hon hade handlat en kavaj. sen stack jag hemåt och pratade med mamma om vad jag skulle göra ikväll.
mina planer för idag;
1. duscha
  2. hitta något att ha på mig till det erotiska temat.
3. ladda mobilen, annars glömmer jag de!
 4. platta håret.
5. sminka mig.
6. hem till sanela och bli lite mer fixad.
7. ner till mamsi som ska vara min taxi dag, haha.
8. jompa's feeeest(club jompa) med kära vänner.
9. bli hämstad av mamsi.
 10. hem & däcka!
tror faktiskt det blir en helt okej kväll. vi ses väl där, ni som ska komma :)?
ha de bra ;* puuuuuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0