sommaren närmar sig!

vaknade vid 11 tiden idag av att mamma väckte mig och ville jag skulle luncha med henne. gick upp och gjorde ordning mig sen gick vi till en kina resturang och åt, vi beställde dagens och det blev tre rätter i en, vi fick friterad kycklig, biff i sås och kycklig i curry sås. faktiskt riktigt gott. efter det gick vi till guldfynd och tittade på en klocka till mig, en riktigt fin hittade jag. tror mamma kommer köpa den till mig faktiskt, haha. sen gick jag ut med johanna och amsa till stan efter det möte vi boris, johannas pojkvän. vi gick mot ga där vi lämnade johanna och boris på bussen. jag och amsa satte oss på gården och softade, sen stack hon hem och nu är jag också hemma och vi ska snart ut igen, vi ska nog köpa en vattenpipa och sätta oss i parken och njuta av vädret. skriver nog ikväll, ha de bra ;* 

                                                      bild från 2008

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0