skoltrött!

blä på skolan nu seriöst, hatar skolan!! bara en månad kvar typ.. men över trött på den så jag vill kräkas ;s varit i skolan idag som vanligt efter det stack jag till stan och möte upp johanna sen stack vi utanför amsa och hämta upp henne sen köpte vi kakooooor på tingeling på söderpunkten, hahaha billigt & gott jaajamensan! sen var vi på tastyhouse och köpte godis. nu är jag hemma och har inte haft batteri på min mobil sen jag var i skolan för satt på facebook hela dagen på mobilen så batteriet dog :/ buuuh.. plus så har jag inte laddat den på två dagar. jag lovar och svär min mobil har världens bästa batteri kvalite, håller längst! neeej nu ska jag nog kolla på walk to the remember.. ha de bra ;*

 dagens låt;
fabri fibra ft. nelsi - le ragazze
en riktigt bra låt av en italiensk rappare. le ragazze betyder flickor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0