skoltrött.. jajamensan!

blöblö, sitter i skolan har piss tråkigt. jag diggar lindas hårfärg, men det gör inte hon. hon har färgat det typ blont och så är det såna honugsfärgade slingor, jag älskar det! ;o jag gick med jack till skolan idag, bara för vi är bäst. glömde att vi hade gympa idag så bajs på det, men så tänkte jag att jag kunde ha det på fredag istället. men ojsan då är vi lediga, det visste jag inte förens idag. om 5 dagar fyller jag år, jipi.. me like hihi. idag blir det nog något "gott" i skolan , hahah.. hosthost. får reda på allt flera som läser min blogg nu, det är lite kul att få reda på att det är flera än vad man tror :) puss på er alla mina söta bloggläsare.  har hört att min blogg är speciell att jag skriver helt annorlunda och att jag är bara helt otrolig. ME LIKE!  men nej nu ska jag fortsätta snacka med evelina & elina. ha de bra ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0