skolan, som vanligt nu igen då..

usch, skolan började idag & allt börjar med att man kommer försent som vanligt. förstår inte hur jag lyckas?! spelar ingen roll om vi börjar tidigt eller sent, jag försover mig alltid. trevligt att träffa sina vänner igen i alla fall. efter skolan stack jag & ellen ner till stan, vi tittade efter smink på electra eller vad det nu än heter. tror personalen där tror vi skulle råna affären eller något. eftersom vi inte var så fixade precis och kom i luffarkläder, haha. dem tittade till oss väldigt mycket och ofta. till slut kände vi oss lite pressade så vi gick ut därifrån. när jag kom hem byta jag bara jacka & stack till solariumet med jolle och solade, jag blev lite brun.. (titta bild nedanför) efter det stack vi till stan med linn och köpte limbortagning till håret sen skulle vi köpa hårfärg men det fanns inte i rätt färg så jolle åkte upp till maxi för köpa det så jag och linn gick tillbaka till solariumet där vi väntade på marre. nu är jag hemma och är helt övertrött. väntar på att mamma ska säga till att det är mat snart. kanske hör av mig ikväll om jag har tid över. ha de ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0