såhär går det till i båstad

okej.. inte riktigt såhär, men när man har tråkigt & inte har något att göra så går det till såhär ;



men vi gjorde kvällen rolig faktiskt.. det syns nog. haha, vi ser ut som fjortisar kanske, men saken är att vi hade super duper kul! tack för igår brudar. idag när jag vaknade så satte jag mig vid datorn och chilla sen stack ut ï båstad med debbie sen träffa vi truls, polly och en kille till.. kommer ej ihåg namnet.. haha sen kom katarina och efter det kom selina och emina. vi chillade & hade kul som vanligt. sen nu har jag precis kommit hem till helsingborg, skulle firat min bror idag, här.. men  vårt stall har börjat brinna så mammas planer om lucas firande blev lite knepigt.. ska nog ut nu.. om jag orkar, ha de bra ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0