pommespizza, the best!

hej hopp gummi snopp, det är mitt uttryck för idag haha. varit i skolan, jack var pussy idag han försov sig så stod & väntade på honom i morse helt i onödan :/ haha.. gick upp till skolan utan han haha helt synd. sen han kom där vid halv elva & ba ; förlåt förlåt amanda.. min väckar klocka är sönder ;o .. HAHAH! efter skolan stack jag & ellen & jack ut till bögparken. en man med kamra kommer emot oss & jag snear han sen han ba; är jag snygg eller? jag ba ; öööeh neh.. du är äcklig! han ba ;jaja.. sen han bara vet ni någoting som har hänt här eller? jag ba ; är du en jävla civil polis eller? han ba ; kanske det kanske. sen pontus ba; omg han killen där blev våldtagen av polisen!! cilvaren ba ; tycker du detta är kul, ska du följa med som vittne till polisen eller?! hahahahahaha.. allt började med att de var en kille som bränt upp en jacka i parken utanför vår skola så poliser kom och sådant. sen stack jag hem och fixade lite sen möte johanna och följde med hennne när hon skulle sola, amsa kom också. sen efter stack johanna hem så var jag och amsa ute, vi käkade pommespizza på babylon. världens godaste pizza, i swear! haha, mums! efter det stack vi till stan & var med lite folk. hade riktigt jävla kul och nu är jag hemma och är helt dödstrött, ensam hemma.. undrar var fan alla är, dem brukar typ alltid vara hemma. ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0