ingen comviq kompis!

mitt comviq kompis har gått ut, så ring bara, INGA SMS.. kan inte svara! idag har jag varit i skolan hade samtal med skolsköterskan i över en timme, när man egentligen bara ska ha samtal i en kvart till en halv timme. men vi pratade om allt. sen efter stack jag, linda och ellen till stan, jag och linda följde ellen till hennes bussen sedan stack vi till alex, sedan stack jag hem och kolla på filmen "flickan från ovan/the lovely bone".. sjukt bra! sen stack jag ut till stan och var med tea. träffa min malin och hennes pojkvän daniel nere i knutpunkten, djävularna har piercat bröstvårat, jag vill också :| riktigt sexigt.. sen nu är jag hemma, åt precis soppa.. ska nu bara sitta vid datorn för har fan ingeting att göra, kan inte smsa eller något. tror mitt liv är över :(:( ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0