i'm lovin' it!

hejhej, nu har man börjat blogga igen. har fortfarande min gamla blogg kvar men tröttnade över mycket på den. hoppas jag har något roligt att skriva varje dag. idag har jag sovit ganska läge sen duschade jag & stack upp till sanela där johanna också var, vi kollade film & krängde godis haha, sedan åkte johanna hem & sanela skulle iväg så jag gick ner mot stan & möte mindi, vi käkade mcdonalds, bara för jag älskar de! sen var vi med denis, joel, sizar & momo. stack hem vid tio tiden för nu är lovet slut och skolan börjar imorgon som vanligt. ska börja plugga som in i helvetet nu! ha de bra ;*


finns inget bättre än mcdonalds! dem har faktiskt rätt; i'm lovin' it!


Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson

Hahah Amanda där har du helt rätt ;) Finnns faan inget bättre.. och jag ar bara sett 2 i Finland :O

2010-04-09 @ 10:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0